Klientský portál

Často kladené otázky

Užitečné informace o klientském portálu

Otázka:

Pro koho je klientský portál mojeSimplea určen?

Odpověď:
Přístup do klientského portálu mojeSimplea je automaticky zřizován klientům pojišťovny Simplea, a to jak pojistníkům, tak pojištěným, případně jejich zákonným zástupcům.

Otázka:

Nefunguje mi přihlášení do portálu mojeSimplea, co mám dělat?

Odpověď:
Zkontrolujte, zda jste zadal správně své přihlašovací údaje nebo zda není zapnuta klávesa Caps Lock. Pokud problémy s přihlášením přetrvávají, obraťte se prosím na naši informační linku +420 735 74 74 74.

Otázka:

Zapomněl jsem své přihlašovací jméno, co mám dělat?

Odpověď:
Přihlašovací jméno je totožné s emailovou adresou, kterou jste zadal při sjednání pojistné smlouvy.

Otázka:

Přihlásil jsem se úspěšně do portálu mojeSimplea, ale vidím v něm nesprávné údaje. Co teď?

Odpověď:
Údaje zobrazované na portálu vycházejí z informací, které jste uvedl při sjednání pojistné smlouvy, popřípadě při dalších Vašich úpravách těchto údajů. Pokud se některé údaje v průběhu času změnily, anebo jsou některé údaje podle Vás nesprávné, snadno si je můžete změnit sám přímo ve svém profilu.

Otázka:

Některá část portálu mojeSimplea nefunguje, můžu někomu nahlásit technický problém?

Odpověď:
Ano, dejte nám vědět přes Kontaktní centrum. Budeme rádi i za zpětnou vazbu, která nám pomůže systém průběžně vylepšovat k Vaší spokojenosti.

Otázka:

Jak je zajištěna bezpečnost mých dat?

Odpověď:
Klientský portál využívá šifrovaného přenosu dat a i samotná data jsou na serveru šifrována. Úroveň zabezpečení je na podobné úrovni jako zabezpečení velkých bankovních systémů. Je tak zajištěno, že Vaše data jsou vždy v maximálním bezpečí.